Dział: Informacja Publiczna
Podstrona |
Odwiedziny |
Ilość |
Informacja Publiczna
|
1063
|
1063 |
GCK DANE
|
|
0 |
Dane teleadresowe
|
186
|
186 |
Godziny pracy
|
38
|
38 |
Struktura organizacyjna
|
84
|
84 |
Dyrekcja
|
220
|
220 |
PODSTAWA PRAWNA
|
124
|
124 |
Statut
|
107
|
107 |
Instrukcje i regulaminy
|
105
|
105 |
Regulamin udzielania zamówień publicznych
|
815
|
815 |
Instrukcja inwentaryzacyjna
|
809
|
809 |
Regulamin organizacyjny
|
61
|
61 |
Instrukcja określająca zasady sporządzania,obiegu i kontroli oraz przechowywania i zabezpieczania dokumentów finansowo-księgowych
|
867
|
867 |
Regulamin pracy
|
171
|
171 |
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
|
368
|
368 |
Oświadczenie o dochodach
|
15
|
15 |
Wniosek o dofinansowanie z ZFŚS do „wczasów pod gruszą”
|
582
|
582 |
Wniosek o przyznanie dodatku socjalnego emerytalnego
|
9
|
9 |
Wniosek o przyznanie dodatku zimowego
|
24
|
24 |
Wniosek o przyznanie zapomogi bezzwrotnej
|
218
|
218 |
Wpis do Rejestru Instytucji Kultuy
|
40
|
40 |
DZIAŁALNOŚĆ
|
103
|
103 |
Cenniki
|
40
|
40 |
PLAN DZIAŁALNOŚCI
|
58
|
58 |
FINANSE
|
136
|
136 |
Majątek
|
33
|
33 |
Budżet
|
39
|
39 |
Plan finansowy Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach na rok 2020
|
71
|
71 |
Dług publiczny
|
18
|
18 |
Sprawozdania finansowe
|
71
|
71 |
INFORMACJE
|
123
|
123 |
ZARZĄDZENIA DYREKTORA
|
103
|
103 |
Zarządzenie nr 4/GCKG/2025_Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach
|
|
0 |
Zarządzenie nr 2/GCKG/2025 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 2.01.2025 r.
|
7
|
7 |
Zarządzenie nr 8/GCKG/2024 dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 29.10.2024 r.
|
3
|
3 |
Zarządzenie nr 5GCKG2024
|
4
|
4 |
Zarządzenie nr 4/2024 dyrektora GCK w Gorzycach z dnia 15.02.2024
|
46
|
46 |
Zarządzenie nr 3/GCKG/2024 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 31.01.2024
|
9
|
9 |
Zarządzenie nr 2/GCKG/2024 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 2.01.2024
|
8
|
8 |
Zarządzenie dyrektora 8/GCKG/2021
|
18
|
18 |
Zarządzenie nr 7/GCKG/2021 z dnia 29.03.2021 r.
|
8
|
8 |
Zarządzenie Nr 4/GCKG/2020 z dnia 21.03.2020 r. w sprawie wyłączenia z użytkowania stref rekreacji
|
6
|
6 |
Zarządzenie nr 3/GCKG/2020 z dnia 16.03.2020 r. w sprawie wykonywania pracy zdalnej
|
345
|
345 |
Zarządzenie nr 2/GCKG/2020 z dnia 2.01.2020 r. w sprawie wprowadzenia Planu Działalności GCKG
|
8
|
8 |
Zarządzenie nr 2/GCK/2020 - załącznik
|
|
0 |
Zarządzenie nr 1/GCKG/2020 z dnia 2.01.2020 r. w sprawie wprowadzenia Planu Finansowego GCKG
|
6
|
6 |
Nabór na wolne stanowiska
|
394
|
394 |
Wyniki naboru
|
27
|
27 |
Rejestry, ewidencje i archiwa
|
15
|
15 |
Skargi, wnioski
|
9
|
9 |
Kontrole
|
17
|
17 |
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
|
19
|
19 |
OGŁOSZENIA
|
222
|
222 |
ZAPYTANIA OFERTOWE
|
110
|
110 |
ZAPYTANIE OFERTOWE_Wyk.fragmentu ogrodzenia odgradzającego skarpę od podłoża placu zabaw
|
22
|
22 |
ZAPYTANIE OFERTOWE_Zapewnienie ochrony podczas imprezy plenerowej
|
18
|
18 |
NOTATKA Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO_Zapewnienie ochrony podczas imprezy plenerowej "GOBOfet na pograniczu"
|
|
0 |
ZAPYTANIE OFERTOWE_GOBOfest na pograniczu_scena, oświetlenie, nagłośnienie
|
27
|
27 |
NOTATKA Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO_WYNAJEM SCENY, NAGŁOŚNIENIA, OŚWIETLENIA...PODCZAS IMPREZY GOBOFEST
|
|
0 |
ZAPYTANIE CENOWE na skład, druk, dostarczenie gazety "U nas" na rok 2025
|
53
|
53 |
Ogłoszenie o wyborze oferty na druk gazety "U nas" na rok 2025
|
6
|
6 |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE HALI NAMIOTOWEJ O WYMIARACH 10m x 10m x 2,5 m
|
32
|
32 |
OGŁOSZENIE O WYBORZE WYKONAWCY NA USŁUGĘ: WYKONANIE HALI NAMIOTOWEJ O WYMIARACH 10mX20mX2,5m
|
9
|
9 |
Obsługa gastronomiczna imprezy plenerowej - Dożynki Gminne w Gorzycach
|
30
|
30 |
INFORMACJA O WYNIKACH na obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej
|
4
|
4 |
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
|
212
|
212 |
Zamówienia powyżej 30 tys. euro
|
83
|
83 |
Zamówienia zakończone
|
69
|
69 |
Plan postępowań
|
42
|
42 |
Ogłoszenia i zamówienia
|
172
|
172 |
Zamówienia poniżej 30 tys. euro
|
172
|
172 |
INFORMACJA NIEUDOSTĘPNIONA
|
41
|
41 |
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
|
2
|
2 |
MENU INFORMACYJNE
|
68
|
68 |
Jak korzystać z BIP?
|
8
|
8 |
Jak szukać
|
1
|
1 |
Redakcja BIP
|
5
|
5 |
Rejestr zmian
|
21
|
21 |
Statystyka strony
|
6
|
6 |