Dział: Informacja Publiczna
| Podstrona |
Odwiedziny |
Ilość |
|
Informacja Publiczna
|
1177
|
1177 |
|
GCK DANE
|
|
0 |
|
Dane teleadresowe
|
218
|
218 |
|
Godziny pracy
|
49
|
49 |
|
Struktura organizacyjna
|
107
|
107 |
|
Dyrekcja
|
238
|
238 |
|
PODSTAWA PRAWNA
|
131
|
131 |
|
Statut
|
114
|
114 |
|
Instrukcje i regulaminy
|
111
|
111 |
|
Regulamin udzielania zamówień publicznych
|
882
|
882 |
|
Instrukcja inwentaryzacyjna
|
852
|
852 |
|
Regulamin organizacyjny
|
67
|
67 |
|
Instrukcja określająca zasady sporządzania,obiegu i kontroli oraz przechowywania i zabezpieczania dokumentów finansowo-księgowych
|
919
|
919 |
|
Regulamin pracy
|
196
|
196 |
|
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
|
409
|
409 |
|
Oświadczenie o dochodach
|
17
|
17 |
|
Wniosek o dofinansowanie z ZFŚS do „wczasów pod gruszą”
|
656
|
656 |
|
Wniosek o przyznanie dodatku socjalnego emerytalnego
|
11
|
11 |
|
Wniosek o przyznanie dodatku zimowego
|
26
|
26 |
|
Wniosek o przyznanie zapomogi bezzwrotnej
|
231
|
231 |
|
Wpis do Rejestru Instytucji Kultuy
|
44
|
44 |
|
DZIAŁALNOŚĆ
|
110
|
110 |
|
Cenniki
|
49
|
49 |
|
PLAN DZIAŁALNOŚCI
|
62
|
62 |
|
FINANSE
|
140
|
140 |
|
Majątek
|
36
|
36 |
|
Budżet
|
42
|
42 |
|
Plan finansowy Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach na rok 2020
|
72
|
72 |
|
Dług publiczny
|
21
|
21 |
|
Sprawozdania finansowe
|
75
|
75 |
|
INFORMACJE
|
126
|
126 |
|
ZARZĄDZENIA DYREKTORA
|
105
|
105 |
|
Zarządzenie nr 4/GCKG/2025_Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach
|
4
|
4 |
|
Zarządzenie nr 2/GCKG/2025 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 2.01.2025 r.
|
10
|
10 |
|
Zarządzenie nr 8/GCKG/2024 dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 29.10.2024 r.
|
4
|
4 |
|
Zarządzenie nr 5GCKG2024
|
6
|
6 |
|
Zarządzenie nr 4/2024 dyrektora GCK w Gorzycach z dnia 15.02.2024
|
49
|
49 |
|
Zarządzenie nr 3/GCKG/2024 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 31.01.2024
|
11
|
11 |
|
Zarządzenie nr 2/GCKG/2024 Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Gorzycach z dnia 2.01.2024
|
10
|
10 |
|
Zarządzenie dyrektora 8/GCKG/2021
|
19
|
19 |
|
Zarządzenie nr 7/GCKG/2021 z dnia 29.03.2021 r.
|
11
|
11 |
|
Zarządzenie Nr 4/GCKG/2020 z dnia 21.03.2020 r. w sprawie wyłączenia z użytkowania stref rekreacji
|
8
|
8 |
|
Zarządzenie nr 3/GCKG/2020 z dnia 16.03.2020 r. w sprawie wykonywania pracy zdalnej
|
347
|
347 |
|
Zarządzenie nr 2/GCKG/2020 z dnia 2.01.2020 r. w sprawie wprowadzenia Planu Działalności GCKG
|
10
|
10 |
|
Zarządzenie nr 2/GCK/2020 - załącznik
|
2
|
2 |
|
Zarządzenie nr 1/GCKG/2020 z dnia 2.01.2020 r. w sprawie wprowadzenia Planu Finansowego GCKG
|
9
|
9 |
|
Nabór na wolne stanowiska
|
409
|
409 |
|
Wyniki naboru
|
29
|
29 |
|
Rejestry, ewidencje i archiwa
|
18
|
18 |
|
Skargi, wnioski
|
11
|
11 |
|
Kontrole
|
19
|
19 |
|
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
|
21
|
21 |
|
OGŁOSZENIA
|
247
|
247 |
|
ZAPYTANIA OFERTOWE
|
118
|
118 |
|
ZAPYTANIE OFERTOWE_Wyk.fragmentu ogrodzenia odgradzającego skarpę od podłoża placu zabaw
|
25
|
25 |
|
ZAPYTANIE OFERTOWE_Zapewnienie ochrony podczas imprezy plenerowej
|
20
|
20 |
|
NOTATKA Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO_Zapewnienie ochrony podczas imprezy plenerowej "GOBOfet na pograniczu"
|
3
|
3 |
|
ZAPYTANIE OFERTOWE_GOBOfest na pograniczu_scena, oświetlenie, nagłośnienie
|
51
|
51 |
|
NOTATKA Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO_WYNAJEM SCENY, NAGŁOŚNIENIA, OŚWIETLENIA...PODCZAS IMPREZY GOBOFEST
|
5
|
5 |
|
ZAPYTANIE CENOWE na skład, druk, dostarczenie gazety "U nas" na rok 2025
|
56
|
56 |
|
Ogłoszenie o wyborze oferty na druk gazety "U nas" na rok 2025
|
8
|
8 |
|
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE HALI NAMIOTOWEJ O WYMIARACH 10m x 10m x 2,5 m
|
34
|
34 |
|
OGŁOSZENIE O WYBORZE WYKONAWCY NA USŁUGĘ: WYKONANIE HALI NAMIOTOWEJ O WYMIARACH 10mX20mX2,5m
|
11
|
11 |
|
Obsługa gastronomiczna imprezy plenerowej - Dożynki Gminne w Gorzycach
|
34
|
34 |
|
INFORMACJA O WYNIKACH na obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej
|
5
|
5 |
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
|
231
|
231 |
|
Zamówienia powyżej 30 tys. euro
|
92
|
92 |
|
Zamówienia zakończone
|
76
|
76 |
|
Plan postępowań
|
47
|
47 |
|
Ogłoszenia i zamówienia
|
205
|
205 |
|
Zamówienia poniżej 30 tys. euro
|
190
|
190 |
|
INFORMACJA NIEUDOSTĘPNIONA
|
44
|
44 |
|
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
|
5
|
5 |
|
MENU INFORMACYJNE
|
76
|
76 |
|
Jak korzystać z BIP?
|
11
|
11 |
|
Jak szukać
|
3
|
3 |
|
Redakcja BIP
|
9
|
9 |
|
Rejestr zmian
|
24
|
24 |
|
Statystyka strony
|
7
|
7 |